شهردار ناحیه 1 منطقه 9 ازبرگزاری محافل قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی در سطح منازل و مساجد سطح منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد نیکنام شهردار ناحیه 1 منطقه 9 با اشاره به ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه‌ برنامه‌های متعددی از جمله سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تعویض قرآن‌های فرسوده ختم قرآن در سراهای محلات و مساجد سطح ناحیه گرامیداشت شب‌های قدر و غبارروبی مساجد نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی تورهای گردشگری به امامزاده عینعلی و زینعلی، برگزاری مسابقات قرآنی، آموزش آداب ماه مبارک رمضان ویژه کودکان، برگزاری مسابقات نقاشی و قرآنی ویژه کودکان برگزاری مراسم وفات حضرت خدیجه در مساجد و سراهای محلات، بزرگداشت شب شعر ماه مبارک رمضان در سراهای محلات، برگزاری کلاسهای قرآن و عترت در سراهای محلات، برپایی مراسم افطاری در سراهای محلات، اعطای بن؟؟؟ در سرای محله شهید دستغیب، و برپایی مراسم افطاری نیز از جمله ویژه برنامه‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان و برپایی جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در مساجد سطح ناحیه و برپایی نمایشگاه  قرآنی در سطح ناحیه و سراهای محلات نیز از جمعه ویژه برنامه‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

نیکنام در ادامه از برگزاری مسابقات خیابان ورزش در بوستان معلم خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خیابان ورزش در بوستان معلم در حال اجراست همچنین غرفه‌های ورزش از جمله ایرهاکی، دارت، فوتبال دستی، بازیهای فکری، بهکاپ، گل کوچک، بسکتبال، بدمینتون و غیره در بوستان المهدی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری ایستگاه‌های تندرستی در بوستانهای هاشمی، معلم و المهدی برگزاری مسابقه فوتبال جام رمضان (گل کوچک و فوتسال چمنی) در زمین چمن نوروزی، برگزاری کلاسهای آموزشی تغذیه و ورزش و حرکات اصلاحی در سراهای محلات نیز از جمله برنامه‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار