معاون سیاسی وزارت کشور گفت: در میان احزاب و تشکل‌های سیاسی، جبهه یا حزبی با عنوان یکتا نداریم، بنابر این اقدامات سیاسی آن‌ها غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در حاشیه مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تعداد استعفا دهندگان برای کاندیداها مشخص شده است، اظهار داشت: از استعفا دهندگان چون به دستگاه‌های خودشان اطلاع می‌دهند، آمار دقیقی ندارم.

وی با اشاره به نامه آیت‌الله جنتی به وزارت کشور مبنی بر اینکه انتخابات الکترونیکی را شفاف‌سازی کنند، افزود: هر اقدامی که وزارت کشور بخواهد انجام دهد و نیاز به تأیید شورای نگهبان باشد، حتمآ این کار را انجام می‌دهد.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به مجوز جبهه یکتا گفت: در میان احزاب و تشکل‌های سیاسی جبهه یا حزبی با عنوان یکتا نداریم، بنابر این اقدامات سیاسی آن‌ها غیرقانونی است، البته می‌توانند بیایند مجوز بگیرند و به فعالیت بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: وزارت کشور با بر هم‌ زدن مراسم‌ رسمی مخالف است و در صورت شناسایی این افراد، آن‌ها را تحویل دستگاه قضایی خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار