عضو هیئت مدیره باشگاه بانوان گفت:با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته طی دو سه روز آینده وضعیت نقل و انتقالات سهام باشگاه راه آهن مشخص می‌شود

دو سه روز آینده وضعیت نقل وانتقال سهام باشگاه ملوان مشخص می‌شود/ نسبت به جذب بازیکنان سرباز اقدام کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمود آذرگون در خصوص انتقال سهام از محجوب به مسئولان شهری با توجه به اینکه محجوب در روز تعیین شده برای انتقال سهام در دفترخانه حضور پیدا کرد اما در نهایت دفتر خانه یک سری شرایط خاص و مدارک لازم را خواستار بود که مسئولان شهری نیز نسبت به تهیه این مدارک اقدامات لازم را انجام دادند و تهیه نمودند و طی دو سه روز آینده به طور قطع این نقل وانتقالات سهام صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: دو سه جلسه تمرینات شروع شده اما به طور کلی باید نقل و انتقالات سهام انجام شود تا بتوانیم درباره جذب بازیکنان جدید، تمدید قرارداد بازیکنان و کادر فنی اقدامات لازم را انجام بدهیم و امیدوارم که فرصت را از دست ندهیم.

وی در خصوص اینکه آیا اقدامات لازم برای جذب بازیکنان سرباز را انجام داده‌اید یا نه بیان کرد: من شخصا صحبت‌های لازم در خصوص بازیکنان سرباز را با سردار باران چشمه انجام دادم و قرار است در چند روز آینده بازیکنان سرباز که مایل باشند در تیم ملوان بازی کنند جذب تیم خواهند شد.

آذر گون در خصوص اینکه چه زمانی سرمربی مشخص خواهد  شد عنوان کرد: در ابتدا باید تکلیف نقل و انتقالات سهام باشگاه ملوان مشخص شود وامیدوارم حداکثر ظرف پنج و شش روز آینده کادر فنی تیم مشخص و معرفی گردد.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر چه کسی به بازیکنان تمرین می‌دهد افزود: مربیان تازه البته به غیر از کریمی به همراه پژمان نوری در تمرینات تیم نظاره‌گر هستند تا تیم بتواند از هر لحاظ به آمادگی لازم دست پیدا کنند.

وی در خصوص بحث حضوردنیا مالی در باشگاه ملوان عنوان کرد: دنیا مالی در گذشته عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بوده است و وی کمک‌های زیادی را برای این تیم انجام داده است با توجه به جلسه‌ای که در گذشته برگزار شد تصمیمات لازم اتخاذ شد که دنیا مالی در هیئت مدیره باشگاه ملوان حضور داشته باشد و وی  بعد از نقل وانتقالات سهام باشگاه بتواند به مجموعه تیم کمک کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار