ایفای نقش ماهرانه کلاهبرداری میلیونی و درآمدزایی صد میلیونی استیکرهای تلگرام موضوعاتی است که روزنامه های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود به آن پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان مهریه سنگین معجزه نمی کند نگاهی به وضعیت مهریه های سنگین،‌سلامت و صلابت به خانواده، پرداخته و می نویسد: سلامت و صلابت خانواده مانند دیگر نهادهای اجتماعی همواره در معرض انواع آسیب ها است که یکی ازآنها موضوع به ظاهر ساده مهریه است.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون حضور بیش از 1800 جوان در زندان ها به دلیل پرداخت مهریه، ضرورت تحکیم خانواده، پیشگیری از آفت های احتمالی مهریه و نفی باورهای غلط مهریه را کی داده و کی گرفته، لزوم پرداخت مهریه به بانوان در دین اسلام، جایگاه حکم مهریه بالاتر از حکم حاکم اسلامی و... اشاره می کند.

حرفه آموزی، برگ برنده بنگاه های حمایتی، کمک به مدرسه شرط دادن کارنامه، داروخانه ها اجازه اخذ مالیات از دارو را ندارند، رسیدگی به پرونده ها براساس قانون جدید آیین دادرسی، طرح مجلس برای شفاف سازی آزمون ها استخدامی، 14قربانی قرص برنج در 2ماه نخست سال 94 و مشاغل و صنایع سبز از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود بررسی کرده است.
روزنامه جام جم را که ورق بزنیم به گروه شوک روزنامه ایران برسیم که به خبر کلاهبرداری در نقش برادرزاده وزیر پرداخته است.

ماجرا از این قرار است که برادرزاه قلابی وزیر که با ایفای نقش ماهرانه اش به کلاهبرداری میلیونی دست می زد، کسی جز یک تبهکار جاعل قدیمی نبود این در حالی است که نماینده حقوقی وزارت صنعت و معدن در دادسرای هاشمی تهران از کلاهبرداری های برادرزاده قلابی وزیر پرده برداشت.

این کلاهبردار با عناوینی مانند نماینده سازمان بازرسی کل کشور نیز اقدام به کلاهبرداری کرده است با تحقیقاتی که پایگاه 8پلیس آگاهی و با نظر بازپرس شعبه سوم دادسرای هاشمی تهران این کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد.

آخرین دفاعیات قاتل برادر کش، من و مرگ یهویی، اعتراف به جنایت بامدادی در فرحزاد، 3پرنده شکاری بالابان در خانه یک خلافکار و اعضای باند دزدان دوچرخه در آمل دستگیر شدند از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.
روزنامه بعدی ما روزنامه همشهری است که روزنامه ای منتسب به شهرداری  تهران است و در صفحه شهری امروز خود به موضوع کارتن خوابی زنانه در شب های پایتخت پرداخته روزنامه نگار می نویسد: اگر چه ساماندهی وضعیت کارتن خواب ها از وظایف ذاتی شهرداری تهران به حساب نمی آید اما این نهاد در سال های اخیر با توجه به رویکرد اجتماعی که در پیش گرفته، تلاش کرده تا در حد امکان کمک های لازم را به کارتن خواب ها و آسیب دیدگان اجتماعی ارائه دهد.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون کاهش 7درصدی قیمت گوشت در میادین تره بار، تدوین سند راهبردی زیباسازی شهر تهران، لزوم توجه به ملاحظات فرهنگی در گسترش آرامستان های محلی و تاکید بر همدلی دولت و ملت در برنامه های فرهنگی شهرداری نگاهی انداخته است.

از خبرهای شهر تهران در روزنامه همشهری به روزنامه هفت صبح می رسیم که در صفحه پرونده روز امروز خود به موضوع درآمدزایی صد میلیونی استیکرهای تلگرام پرداخته و می نویسد: برنامه تلگرام سرورهای مختلفی برای کاربران نقاط مختلف دنیا قرار داده و دست اندرکاران این برنامه پیش بینی این تعداد کاربر را برای سرورهای خاورمیانه خود نکرده بودند، از سوی دیگر هجوم ناگهانی کاربران ایرانی نیز مزید بر علت شده و اختلالات را گسترده تر کرده اگر این تعداد کاربر در بازه زمانی طولانی تر به عضویت برنامه تلگرام در می آمدند،‌در حقیقت اختلالات کاهش چشمگیری پیدا می کرد.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون درآمدزایی از راه استیکر سازی، استیکر دزدی، معضل جدید تلگرام،  افزایش روش های خلاقانه درآمدزایی کاربران ایرانی، وضعیت وایبر درایران و ... اشاره می کند.

این روزنامه در صفحات پرونده روز، تازه های دانش وفناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود موضوعات حقوق حقوق بگیران چقدر باب طبعشان است، حکمرانی گجت های پوشیدنی در دنیای فناوری، نفس های آخر تورهای لحظه آخری و وسوسه غیر مجاز موسسات مالی را مهار کنید را بررسی می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۴
لطفا راهنمایی کنید که چگونه عضو کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران بشویم.ممنون
آخرین اخبار