پیراهن شماره یک استقلال سال اینده به تن کدام دروازه بان است؟ این سوالی است که به راحتی برایش جواب پیدا نمی شود. در حال حاضر چهار گزینه برای دروازه بانی استقلال وجود دارد و البته 3 گزینه برای آبی‌پوش شدن منتظر تصمیم یکدیگر هستند.

 
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عصر ایران ،  استقلال در حالی که محسن فروزان را به عنوان دروازه بان اول دراختیار دارد با 3 جایگزین دیگر برای او مواجه است. دروازه بان هایی که هرکدام می توانند شماره یک یکی از تیم های لیگ برتری باشند اما به دلایلی مشخص به دنبال حضوراستقلال هستند.
عصرایران - پیراهن شماره یک استقلال سال اینده به تن کدام دروازه بان است؟ این سوالی است که به راحتی برایش جواب پیدا نمی شود. در حال حاضر چهار گزینه برای دروازه بانی استقلال وجود دارد و البته 3 گزینه برای آبی‌پوش شدن منتظر تصمیم یکدیگر هستند. استقلال در حالی که محسن فروزان را به عنوان دروازه بان اول دراختیار دارد با 3 جایگزین دیگر برای او مواجه است. دروازه بان هایی که هرکدام می توانند شماره یک یکی از تیم های لیگ برتری باشند اما به دلایلی مشخص به دنبال حضوراستقلال هستند. در این بین کادر فنی جدید استقلال هم نقش مهمی در پروسه جذب یا نگه داشتن دروازه بان استقلال ایفا می کند. هرکدام از آنها چقدر برای دروازه بانی تیم آبی شانس دارند؟ این سوالی است که باید پاسخ داده شود. 


محسن فروزان:
او دروازه بان شماره یک استقلال در سال گذشته بوده. دروازه بانی که نمایش فوق العاده ای نداشته؛ یعنی تعداد زیادی از هواداران استقلال متعقدند که فروزان در هیچ برهه ای به کمک تیم شان نیامده است. مقایسه دروازه بانی او و رحمتی که دوسال قبل در استقلال بود شاید منصفانه نباشد. چه اینکه شرایط استقلال و شرایط بازیکنان خط دفاعی و هجومی این دوتیم تفاوت می کرد و همه این مسائل کار فروزان را برای حفاظت از دروازه سخت تر می کیرد اما به هرحال فروزان عکس العمل به یادماندنی در فصل نداشته و همین مساله شانس اش را پایین می آورد. پرویزمظلومی هم سرمربی‌ای نیست که بخواهد پای فروزان بیاستد  دروازه بانی که باقلعه‌نویی به استقلال آمده و پیش از ان در تراکتورسازی هم با او بوده و البته کارنامه ویژه ای ندارد شانس زیادی هم برای پوشیدن شماره یک نخواهد داشت. 


وحید طالب لو:
یک استقلالی که سال های زیادی از عمرش را در استقلال گذرانده و مدتی به خاطر مصدومیت دور بوده و البته در سال گذشته هم اینقدر خوب نبوده که پیراهن را از فروزان بگیرد. شاید اگر استقلال مجیور به استفاده از طالب لو و فروزان باشد شانس وحید طالب لو برای پوشیدن پیراهن شماره یک بالا برود اما به هرحال او انتخاب آخر در میان 3 گزینه است. طالب لو این روزها با پیشنهادی از سوی تیم حریف هم مواجه است. پیشنهادی که به نظر می‌رسد به مقصد طالب لو هم تبدیل شود. وحید طالب لو چهره ای نیست که پوشیدن پیراهن شماره یک اش محبوبتی برای سرمربی داشته باشد. او فقط آخرین انتخاب است.


علی‌رضا بیرانوند:
هر سرمربی‌ای دوست دارد که سال آینده او را در تیم خود ببیند. بیرانوند یکی از چهره‌های مهم فصل قبل بوده و به حد ستارگی رسیده است. اگر علی‌رضا منصوریان امروز به استقلال رسیده بود او هم پیراهن شماره یک را می‌پوشید اما بعید به نظر می‌رسد که استقلال بتواند بیرانوند را آبی‌پوش کند. او برای دور بودن از نفت تهران راه سربازی را برگزیده و به نظر می‌رسد که به تراکتورسازی نزدیک‌تر از هر تیم دیگری باشد؛ اما هر ساعتی اراده کند در باشگاه‌های سرخابی برایش باز است. دوباره باید تاکید کرد که امضای قرارداد با بیرانوند شاید مطلوب مظلومی باشد اما فعلاً به آن نزدیک نشده‌اند. 


سید مهدی رحمتی:
شانس او برای پوشیدن استقلال از همه بیشتر است. شماره یک سابق تیم ملی البته قرارداد گران‌قیمتی دارد اما پیوستن اش به استقلال حسابی موضع سرمربی را محکم خواهد کرد. پرویز مظلومی اصرار زیادی دارد که ستاره‌های جداشده از استقلال را دوباره در یک تیم جمع کند. این مساله به محبوبیت مظلومی کمک خواهد کرد مخصوصاً که ستاره‌های جداشده از این تیم همگی در اختلاف‌نظر با قلعه‌نویی از این تیم رفته‌اند. البته نکته مهم اینجاست که همه این بازیکنان گران هستند. تیموریان، نکونام و رحمتی بازیکنانی هستند که باید به استقلال برگردانده شوند و ممکن است هزینه بازگرداندنشان زیاد باشد. شاید هزینه‌های استقلال در سال جازی کار را به‌جایی بکشاند که مظلومی مجبور شود از میان ستاره‌های دور شده از استقلال بین رحمتی، نکونام و آندو یکی یا دوتا را انتخاب کند. آن‌وقت ممکن است شرایط برای جذب رحمتی سخت شود و استقلال سراغ گزینه‌های ارزان‌تر برود. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.