رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با آموزش نیروی انسانی ماهر در سیستم‌های هوشمند 4 هزار نفر در سال دارای اشتغال می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، کوروش پرند، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رئیس سازمان آموزش فنی  و حرفه‌ای کشور، امروز دوشنبه در نشست امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه آی کشور و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین این دو سازمان اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه آموزش و تامین نیروی انسانی ماهر جهت بکارگیری و اشتغال در سیستم‌های هوشمند کشور دنبال شده است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه مشترک انتخاب متخصصین مربوط به کار در اولویت قرار دارند که این افراد براساس دانش و مهارت و صلاحیت حرفه‌‌ای جذب می‌شوند .

رئیس سازمان آموزش فنی  و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اشتغال نیروی انسانی ماهر آموزش دیده افزود: در این دو پروژه قید شده درتفاهم‌نامه آموزش و تامین نیروی انسانی ماهر پس از آموزش جمعا 4 هزار نفر در سال مشغول به کار می‌شوند.

لازم به ذکر است شروع آموزش نیروی انسانی از اوایل سال تحصیلی پیش رو انجام می‌شود که جمعا 6 رشته تحصیلی مورد نیاز را پوشش می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار