مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش7 درصدی قیمت گوشت گوسفندی در میادین و بازارها از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سید احمد صفوی با بیان اینکه پس از اعلام قیمت انواع گوشت قرمز توسط شورای نرخگذاری سازمان، قیمت انواع گوشت گوسفندی کاهش یافته است، اظهار کرد: قیمت گوشت راسته با استخوان 259 هزار ریال، ران پاک کرده 317 هزار ریال، راسته پاک کرده 343 هزار ریال و سردست پاک کرده 306 هزار ریال اعلام شد که با توجه به مقایسه قیمت ها نسبت به قبل شاهد کاهش 7 درصدی قیمت این محصولات پروتئینی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این نرخ نامه براساس آنالیز دقیق قیمت های گوشت تازه کشتار روز تهران اعلام می شود، افزود: تمامی گوشت های ارسالی به مراکز دارای مجوز عرضه در میادین و بازارها بوده و باید دارای هولوگرام یا برچسب بهداشتی با برند شرکت های عرضه کننده در میادین و بازارهای این سازمان باشند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص تولید کنندگان عرضه محصولات پروتئینی در میادین و بازارها که ملزم به درج هولوگرام ویژه برند خود بر روی تمامی محصولات تولیدی هستند، گفت: در غیر این صورت از توزیع و عرضه آن در میادین و بازارها ممانعت به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، نرخ انواع محصولات در میادین میوه و تره بار در سایت این سازمان به آدرس http://mayadin.tehran.ir/ قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: میادین ، گوشت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار