ضیافت افطاری روحانی و شخصیتهای سیاسی در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود

ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با شخصیتهای سیاسی و حزبی کشور، این هفته در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با شخصیتهای سیاسی و حزبی کشور چهارشنبه این هفته(سوم تیرماه) برگزار می‌شود.

"حسن بیادی" دبیر کل حزب آبادگران جوان در تایید ابن خبر به خبرنگار ما گفت: برخی از شخصیت‌های سیاسی، حزبی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این هفته میهمان حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کشورمان خواهند بود.

به گفته بیادی، دعوتنامه‌ای از سوی دفتر رئیس‌جمهور برای برخی شخصیت‌های سیاسی، حزبی و نمایندگان مجلس ارسال و از آنان برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

همچنین ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب ایران زمین هم با اشاره به ضیافت افطاری سال گذشته  رئیس‌جمهور برای جمعی از دبیران کل احزاب و شخصیت‌های سیاسی گفت: سال گذشته، ضیافت افطاری رئیس‌جمهور در دو نوبت و بصورت جداگانه برای شخصیتهای اصولگرا و اصلاح‌طلب برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال سالن اجلاس سران برای ضیافت افطاری رئیس‌جمهور با شخصیتهای سیاسی و حزبی درنظر گرفته شده و قرار است مسئولان همه گروه‌ها و احزاب سیاسی درکنار هم در این مراسم حضور داشته باشند.

دبیرکل حزب ایران زمین برگزاری این مراسم را با  توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار