سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان گفت: در رشته تیراندازی صاحب مقام هستیم بر همین اساس انتظار مدال آوری از تیراندازان داریم.

مینو دخت میر حیدر، سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ما در رشته تیراندازی و در قسمت بانوان صاحب عنوان هستیم و فکر می کنم شانس مدال آوری در یونیورسیاد را داشته باشیم. 
 
وی ادامه داد: نجمه خدمتی که در اینچیئون توانست اولین مدال مسابقات را از آن خود کند در این دوره از مسابقات نیز حضور دارد که امیدواریم بتواند نماینده شایسته‌ای برایمان باشد. 
 
وی ادامه داد: مه لقا بزرگ، مریم طالبی و مائده امین‌زاده در رشته‌ی تفنگ دختران و مهیار صداقت،  سامع و محمد حسین کریمی در رشته تفنگ پسران  به میدان خواهند رفت. 
 
میر حیدر اذعان داشت: در رشته تپانچه دختران، سارا  میرابی، مهسا عروجی و فاطمه حسینی و در رشته تپانچه پسران، سپهر صفاری، مصطفی منتظرعلیه و محمودی در انتخابی تیم ملی توانستند سهمیه این دوره از مسابقات را از آن خود کنند. 
 
سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان عنوان کرد: ما در سال گذشته در کازان روسیه توانستیم سهمیه مسابقات یونیورسیاد را کسب کنیم، اما  متاسفانه در لحظات پایانی به دلیل کمبود بودجه به مسابقات اعزام نشدیم، اما در مسابقات شن زن چین بانوان تیرانداز کشورمان  عملکرد خوبی داشتند. 
 
وی اظهار کرد: عملکرد بانوان  تیرانداز همیشه بهتر از پسران  بوده است تیراندازان دختر شانس 100 درصدی برای کسب مدال دارند که امیدواریم با توجه به عملکرد این بازیکنان در اردو مدال خوش رنگ این دوره از مسابقات نصیب کشورمان شود. 
 
میر حیدر خاطر نشان کرد: ملی پوشان از 23 خرداد ماه تا زمان اعزام در اردو به سر می‌برند تا با آمادگی کامل راهی این دوره از مسابقات شوند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار