مجری پل و ابنیه معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: عملیات نصب عرشه پل و اجرای شمع درتقاطع بزرگراه حکیم و خطوط متروی تهران کرج آغاز شده است.

محمد حسین وساق مجری پل و ابنیه شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای عملیات نصب عرشه پل تقاطع بزرگراه حکیم و خطوط متروی تهران کرج اظهار کرد: در راستای روش نصب عرشه پل تقاطع بزرگراه حکیم با خطوط متروی تهران کرج، مطالعات لازم به منظور کاهش خطر کابل برق فشار قوی مترو صورت گرفته است.

وی افزود: عملیات اجرای شمع ها و آماده سازی و نصب عرشه پل تقاطع بزرگراه حکیم با خطوط مترو تهران کرج آغاز شده است تا 4دستگاه پل تقاطع غیر همسطح سنگی 2 به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد.

وساق ادامه داد: 72 تیر فلزی 36 متری روی خطوط مترو تهران-کرج نصب می شود.

وی گفت: تقاطع غیر همسطح کاروان سنگی 2 وظیفه برقراری ارتباط بین ادامه بزرگراه حکیم با تقاطع غیر همسطح کاروانسرا سنگی یک را با آزادراه تهران- کرج را بر عهده دارد.

وساق اظهار کرد: پل های اصلی آزادراه تهران-کرج و پل جهتی غرب به شمال از نوع پل های صندوقه ای پیش ساخته بتنی است و عملیات احداث آن در مرحله اقدامات تکمیلی و نصب درزهای انبساط و اجرای روکش آسفالت است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار