رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گرمی گفت: امسال 100 هزار تن گندم در شهرستان گرمی تولید می‌شود که 10 درصد از این میزان گندم تولید شده نیاز کشاورزان بوده و مابقی به فروش می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛  سیدنورالدین شارعی در بازدید از مزارع گندم شهرستان گرمی اظهار داشت: امسال 90 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان و زارعان گندم در سطح شهرستان گرمی خریداری می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده تا بتوانیم در ارائه خدمات به کشاورزان و زارعان با سرعت و دقت بیشتری عمل کنیم.

وی از آمادگی کامل مراکز خرید گندم در شهرستان گرمی خبر داد و گفت:‌ با توجه به آغاز برداشت گندم در شهرستان گرمی تمامی مراکز خرید در سطح شهرستان به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و اقدام به ارائه خدمات به کشاورزا ن و زارعان منطقه می‌کنند.

مراکز خرید گندم و جو در شهرستان گرمی افزایش یابد

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به افزایش تولید گندم و جو در شهرستان گرمی باید مراکز خرید این محصولات افزایش یابد.

میرقسمت موسوی بیان کرد: متأسفانه امسال کشاورزان دشت مغان در فروش محصولات خود به مشکلاتی برخوردند و باید مراکز خرید و حمل و نقل خرید محصولات کشاورزی افزایش یابد تا دغدغه کشاورزان منطقه برطرف شود.

وی گفت: امسال با همت کشاورزان منطقه و لطف خداوند متعال رکورد تولید گندم در استان اردبیل به ویژه دشت مغان شکسته شد و باید زیر ساخت‌های لازم برای فروش و نگهداری محصولات کشاورزی در استان فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان مجلس استان با تمام توان از حق و حقوق کشاورزان در مجلس شورای اسلامی دفاع می‌کنند، افزود: کشاورزان نقش بسزایی در تولید مواد غذایی کشور دارند و باید حمایت های همه جانبه ای ار این قشر تلاشگر انجام شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: گرمی ، گندم ، کشاورزان ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.