مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: مديريت صحيح مصرف از مهمترين راهكارهای مقابله با هدررفت آب است.

مدیریت صحیح مصرف آب راهکاری مناسب برای مقابله با کمبود آببه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جلسه شورای معاونين و مديران شركت كه همزمان با ماه مبارك رمضان برگزار شد، با اشاره به فصل تابستان و افزايش گرما گفت: مديريت صحيح مصرف در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتی از مهمترين راهكارهای مقابله با تلفات آب و كاهش هدررفت اين سرمايه ملی می باشد.

موسوی افزود: استفاده مجدد از پسآب تصفيه خانه فاضلاب در آبياری فضای سبز شهرك‌ها و نواحی صنعتی ميتواند بمقدار قابل توجهی از هدر رفتن آب جلوگيری نمايد.

وی تصريح كرد: با توجه به وضعيت جغرافيايی مازندران و استقرار شهركها و نواحی صنعتی و نيز نياز روزافزون واحدهای توليدی و بخش صنعت به منابع،آب يكی از دغدغه های اصلی مسئولين است فلذا استفاده مجدد از پسآب صنعتی در دستور كار قرار دارد.

معاون عمران و محيط زيست شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اینکه تا پايان تير ماه امسال و براساس عملكرد و برنامه های اجرايی، طرح های عمرانی انجام خواهد گرفت بیان کرد: امسال براساس نياز و با همآهنگی انجام گرفته، طرح های عمرانی در سطح شهرك‌ها و نواحی صنعتی، طبق برنامه عملياتی مشخصی اجرا می شود.

عمرانی راد افزود: استفاده و اجرای برنامه روز پاك با مشاركت واحدهای توليدی و صنعتی اجرا خواهد شد.

وی تأكيد كرد: برنامه ها و طرح ها در سطح شهركها و نواحی صنعتی براساس تدوين برنامه عملياتی اجرا شده است.

دارايی، قائم مقام و معاون برنامه ريزی شركت شهرك‌های صنعتی مازندران نيز در اين جلسه گفت: ايجاد بستر مناسب در شهرك‌ها و نواحی صنعتی موجب جذب سرمايه گذار در بخش توليد و صنعت مي گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.