بازیکن اسپانیایی باشگاه فوتبال بارسلونا مدعی شد که تیمش هر فصل می‌تواند سه گانه لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

بارسلونا هر فصل می‌تواند سه گانه کسب کندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از ال پایس‌ باشگاه بارسلونا در این فصل موفق شد با هدایت لویس انریکه به سه جام حذفی اسپانیا، قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

 اما در این میان سرخیو بوسکتر بازیکن اسپانیایی باشگاه بارسلونا بر این باور است که باشگاه بارسلونا توانایی آن را دارد که هر فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 وی در این خصوص گفت: لذت پیرویز همیشگی است و شما نمی‌توانید این مسئله را رد کنید، وقتی به یک پیروزی دست می‌یابد به پیروزی های بیشتر فکر می‌کنید و من اعتقادم بر این است که ما در این فصل تا حد زیادی توانستیم به این امر جامه‌ی عمل بپوشانیم و توانستیم خود را ارتقا و بهبود ببخشیم.

 در فینال لیگ قهرمانان از دنی آلوز، خاویار ماسکرانو و آندرس اینیستا را فاکتور بگیریم متوجه می‌شویم که اصلا بازیکن 30 ساله در تیم ما وجود ندارد پس با این پتانسیل بالا می‌توان نتیجه گرفت کسب سه گانه توسط تیم بارسلونا در هر فصل دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار