مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان گفت: هر شب از ماه رمضان یک سؤال از برنامه تفسیر قرآن برای بینندگان تلویزیونی برگزار می‌شود و به قید قرعه به سه نفر از کسانی‌ که پاسخ درست را به سامانه پیامکی این طرح ارسال کنند، هدایایی اهدا می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار برگزاری مسابقه پیامکی تفسیر سوره «فاطر» در لرستانگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی، با اشاره به اجرای برنامه تفسیر سوره فاطر در خرم‌آباد گفت: برنامه تفسیر قرآن با حمایت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد ویژه ماه رمضان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه تفسیر قرآن‌کریم هر شب ماه رمضان با بهره‌مندی از مفسر قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در مسجد بعثت خرم‌آباد برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در پایان ماه مبارک رمضان که پایان طرح تفسیر سوره فاطر نیز خواهد بود مسابقه‌ای در بین حاضران در جلسات تفسیر برگزار می‌شود و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان گفت: برنامه تفسیر قرآن نماینده ولی‌‌ فقیه در لرستان در سطح کشور بعد از تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی یکی از برنامه‌های منظم و مستمر تفسیری است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.