اردوی پنج روزه تیم آذرخش بندرعباس برای حضوری قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور از دیروز در کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس تیم آذرخش در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی کرمان برگزار می کند.

آذرخشی ها در نخستین بازی تدارکاتی خود از ساعت ۲۲ امشب به مصاف تیم رسالت کرمان می روند.

نماینده استان فردا شب نیز با تیم مس دیدار می کند و پس فردا هم یکبار دیگر به مصاف تیم رسالت می رود.

خبر دیگر از باشگاه آذرخش اینکه عباس روزپیکر سرمربی این تیم نیز پس از حل مشکلات مالی و توافق با مسئولان باشگاه پس از چند روز غیبت دوباره به تمرینات آذرخش بازگشته است.

همچنین محمد اسفندیاری و پژمان جمال پور دو بازیکن بومی به همراه طالب غریب پور از کرمان و میلاد چراغی بازیکن شیرازی فصل گذشته تیم پاس قوامین هم به جمع نارنجی پوشان آذرخش اضافه شده اند.

این در حالیست که حمید شایان فر یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در فصل گذشته با نظر کادر فنی از لیست بازیکنان این فصل کنار گذاشته شده است.

تیم آذرخش در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور از ساعت ۲۲  روزجمعه ۱۹ تیر در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود.

نماینده بندرعباس نخستین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال را تجربه می کند. این تیم فصل گذشته با کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.