رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و 100 گرم تریاک از معده یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین؛  ولی وندایی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 با دو سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار 800 گرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده و سرنشین پژو را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بلعیدن مقدار یک کیلو و 100 گرم تریاک در جنوب کشور و نگهداری آن در معده‌اش اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: این مأموران در اقدامی دیگر یک دستگاه وانت پیکان را در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان مورد بازرسی قرار داده و مقدار چهار کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین وانت را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز در دو اقدام دیگر مقدار 480 گرم تریاک و 150 گرم هروئین در بازرسی از دو دستگاه خودرو کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۰۰:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
کارد بخوره به اون معده که جوونای ما را بدبخت و بیچاره کرده.