مریم بحرالعلومی پیش تولید فیلم جدید خود را با فیلمنامه‌ای بنام «حبـــاب» به قلم علی اصغری آغاز نمود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ مریم بحرالعلومی که سالهاست به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز در سینما فعال است و سال گذشته فیلم کوتاه «تو ساکت می شی یا من؟!» را در بخش مسابقه هشتمین جشنواره پروین اعتصامی داشت، پیش تولید فیلم جدید خود را با فیلمنامه‌ای بنام «حبـــاب» به قلم علی اصغری آغاز نمود. اکبر لشگری تهیه کننده‌ی فیلم جدید علیرضا امینی این فیلم را تهیه می‌کند و قصه‌ی آن همچون دیگرنوشته‌های اصغری (دهلیز- شیفت شب و...) از موضوعی اجتماعی برخوردارست و در تهران می‌گذرد. به گفته‌ی بحرالعلومی، جلسات تمرین بازیگران در پلاتو هفت درحال انجام است و با تکمیل عوامل و انتخاب لوکیشن‌ها فیلمش تا پایان تیرماه کلید خواهد خورد. 

نقش اصلی حباب را کریم امینی بازی خواهد کرد که اینروزها مشغول بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی ست و بهاران بنی احمدی- سعید شریف- آوا دارویت- سینا سهیلی و سحرغمخوار دیگر بازیگران این فیلم بیست دقیقه‌ای هستند.  

عواملی که تاکنون همکاریشان قطعی شده عبارتند از:

تهیه‌کننده/ اکبر لشگری- کارگردان/ مریم بحرالعلومی- نویسنده /علی اصغری (کارگاه قلم)- مشاور/ زری کریمی- طراح صحنه و لباس/ شراره احمدی- چهره پرداز/ امید گل زاده- منشی صحنه / شکوفه فرازمند- عکاس/ محمد بدرلو.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار