acer هم کم کم در حال ورود به بازار رقابتی گوشی های هوشمند است.این شرکت در حال حاضر تعداد کمی گوشی هوشمند تولید کرده است، با این وجود هنوز به قدر کافی قدرت ورود در رقابت های تنگاتنگ گوشی های هوشمند را پیدا نکرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،انتظار می رفت  acer در نمایشگاه کامپیوتکس از محصولات جدیدش رونمایی ‏کند،اما این اتفاق صورت نپذیرفت و پس از  گذشت مدت زمانی از  نمایشگاه اقدام به رونمایی از محصولات خود کرد.

 گوشی های هوشمند Liquid X1، E700 E600، Liquid Jade و Liquid Z200 از جمله محصولات معرفی شده این برند تایوانی بودند.

Liquid X1 از پردازنده هشت هسته‏ ای، صفحه نمایش 7/5 اینچی و نسخه KitKat سیستم‏ عامل اندروید بهره می‏ برد.گوشی‏ های LiquidZ200 و E700 به پردازنده چهار هسته‏ ای 2/1 گیگاهرتزی Mali-400 با دو گیگابایت RAN و پشتیبانی از سه سیم‌کارت مجهزند و باتری 3500 میلی‏ آمپری دارند.

Liquid E600 هم صفحه نمایشی با وضوح 480×854 پیکسل دارد و از پردازنده چهار هسته‏ای 2/1 گیگاهرتزی Adreno 305 با دو گیگابایت RAM پشتیبانی می‏ کند.Liquid Jade دارای صفحه نمایش پنج اینچی با پردازنده چهار هسته ‏ای 3/1 گیگاهرتزی است.

acer به تازگی گوشی جدید هوشمند خود بانام Liquid Z630 را مورد آزمایش و بررسی قرار داده است که می توان گفت یکی از بهترین گوشی های این برند از نظر سخت افزاری و قدرت است.

خنحخ

گفتنی است؛هنوز اطلاعاتی درمورد جزئیات دقیق این گوشی منتشر نشده است اما  صفحه نمایش 5.5-اینچی با کیفیت 720p، یک Media Tek MT6735 SoC چهار هسته ای، رم 2GB، حافظه داخلی 16GB که از طریق یک کارت حافظه میکرو قابلیت ارتقا دارد و  سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی 5.1 از جمله ویژگی های این برند است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار