مخالفان تدابیر ریاضت اقتصادی در لندن پایتخت انگلیس تظاهرات کردند و خواستار حذف امتیازات خاص برای افراد ثروتمند و قدرتمند شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ی تلویزیونی سی ان ان ؛  دهها هزار تظاهر کننده با حضور در خیابان های لندن خواستار پایان یافتن تدابیر ریاضت اقتصادی شدند.
سازمان دهندگان این تظاهرات می گویند هدف از برگزاری این تظاهرات این است که اقدام دولت در کاستن از رفاه مردم ، آموزش و خدمات عمومی متوقف شود.
تظاهر کنندگان می گویند باید امتیازات خاص برای افراد ثروتمند و قدرتمند حذف شود.
این تظاهرات درحالی برگزار می شود که در انتخابات اخیر انگلیس محافظه کاران قدرت بیشتری برای اجرای تدابیر ریاضت اقتصادی بدست آوردند.
فیل بلک ؛ خبرنگار شبکه ی تلویزیونی سی ان ان ؛ در گزارشی زنده از لندن گفت:
جمعیت زیادی در این میدان حضور پیدا کرده است که شمار آنان به دهها هزار نفر می رسد. این افراد هرچند از اجرای تدابیر ریاضت اقتصادی خشمگین هستند اما تظاهرات آنها غالبا به صورت آرام و مسالمت آمیز برگزار شد. شعار این تظاهر کنندگان این است که تدابیر ریاضت اقتصادی باید پایان یابد.
تظاهر کنندگان می گویند کاهش هزینه ها به طرزی ناعادلانه روی آسیب پذیرترین مردم در جامعه ی انگلیس تاثیر گذاشته است.
آنها می گویند کاهش هزینه ها عامل اصلی بی عدالتی اقتصادی در انگلیس است. تظاهر کنندگان آمدند تا بگویند هرچند حزب محافظه کار اکثریت را در انتخابات بدست آورد اما مخالفان تدابیر ریاضت اقتصادی به آسانی ساکت نخواهند شد.
خبرنگار گفت:تاکنون هیچ درگیری با پلیس صورت نگرفته است. عملیات پلیس هم برای کنترل مردم با دقت صورت می گیرد. ماموران پلیس در کنار دیوار پارلمان حضور دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار