فرماندار شادگان از اعزام 150 مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان به‌ مناسبت ماه رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از آبادان؛به مناسبت ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان با حضور فرماندار شادگان، امام جمعه و روحانیون، خطبا و مبلغان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار شادگان در این همایش با تاکید بر نوآوری در تبلیغ در این ماه مبارک، ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای تقویت معنویات در جامعه دانست و گفت: مناسبت‌‌های اسلامی به‌ویژه ماه مبارک رمضان از ظرفیت ارزشمندی برای تبلیغ و تبین احکام معارف اسلامی است.

بهروز فرج‌اللهی در ادامه از استقرار 150 مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان به‌ مناسبت ماه رمضان خبر داد و افزود: این تعداد خطبا، روحانیون و مبلغین دینی برای تمام مساجد شهری و روستایی، تکایا و حسینه‌ها که زمینه تبلیغ در آنها وجود داشته باشد اعزام شده که در زمینه‌های مختلف دینی و قرآنی، برنامه‌های تبلیغی فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به ابزارهای مختلف دسیسه‌های دشمنان گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ دینی، مهمترین راه مقابله با دسیسه‌های فرهنگی دشمنان است.

فرماندار شادگان افزود: خطبا و مبلغان باید خود نیز به مسائل روز آگاه باشند تا بتوانند جامعه و به‌ویژه جوانان به در راه اسلام و دین ناب محمدی(ص) و سیره اهل بیت(ع) هدایت کنند.

فرج‌اللهی در پایان، پرداختن روحانیون، خطبا و مبلغان به ضرورت‌های تبلیغی مسائل روز جهان اسلام را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.