سهمیه سوخت، خودروهای گازوئیل سوز در سیستان و بلوچستان، براساس میزان پیمایش اختصاص داده می‌شود .

به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سهمیه سوخت، خودروهای گازوئیل سوز در سیستان و بلوچستان، براساس میزان پیمایش اختصاص داده می‌شود. این طرح از یکم تیر براساس مصوبه هیات وزیران اجرا خواهد شد.

در مرحله اول این طرح، پیمایش ناوگان خودروهای گازوئیل سوز، درسه بخش مسافری، باری و حمل و نقل بین‌المللی یا سی اِم آر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: مالکین خودروهای گازوئیل سوز، می‌توانند اسناد خود را به ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور تحویل دهند و از میزان پیمایش خود اطلاع کسب کنند.

این مدارک شامل سند خودرو، ناوگان باری بارنامه و حمل و نقل بین‌المللی سی. ام.آر است.

خانقایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گفت: صاحبان خودروهای گازوئیل سوز می‌توانند میزان پیمایش ناوگان خود را از دیگر روش‌ها از جمله سیستم پیامکی با ارسال شماره کارت هوشمند ناوگان مالک به شماره سامانه 60401411 و یا استفاده از سیستم یو. اس.اس.دی از طریق تلفن همراه خود با شماره گیری (ستاره 6040 ستاره 141 مربع) تماس گرفته و یا به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ایی کشور به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.

خانقانی در خصوص دغدغه‌هایی که برخی از رانندگان برای بارنامه برگشتی خود در صورت خالی بودن بار دارند، گفت: جای نگرانی نیست چراکه بارنامه براساس رفت و برگشت محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار