سعی و تلاش در رواج دادن سبک دانشگاه تک جنسیتی یکی از کارهای پسندیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت الله شبیری زنجانی در دیدار خیام نکویی مدیرکل نظارت و ارزیابی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: باید همه سعی و تلاش داشته باشیم تا بتوانیم سبک دانشگاه تک جنسیتی را که یک امر پسندیده است را رواج دهیم و برای توسعه این فعالیت نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کرد.  
 
وی عنوان کرد: آموزش علم برای زنان و مردان یک ضرورت است و از آنجایی که دختران دانشجوی امروز، به عنوان مادران فردای جامعه اسلامی هستند از این رو سبک آموزش در محیط پاک به آینده جامعه اسلامی وتضمین آن کمک خواهد کرد.  
 
 
این مرجع تقلید در ادامه افزود: باید در تمام تصمیم گیری های ما قرآن و احادیث یک محور اصلی باشد و دانشجویان و دانش پژوهان دانشگاهی و حوزوی در راه حفظ و احیای این دو منبع دینی سعی کنند.
 
آیت الله شبیری زنجانی در پایان به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: عبادت در این ماه با برکت و عزیز برابر با چندین سال عبادت در ماه های دیگر است همان طور که  نقل شده قرائت کردن هر آیه قرآن ثواب ختم قرآن را دارد پس به همین خاطر انسان تا آنجا که می تواند باید در این ماه به عبادت بپردازد و تبلیغ این کار مهم حتی در بین جوانان و مخصوصا دانشجویان بر عهده مدیران دانشگاه ها می باشد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.