مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان تعداد 300 قطعه پرنده غیر‌مجاز از نوع گونه مینا را که قرار بود‌ توسط متخلفان زیست محیطی به خارج از استان منتقل شود را کشف و ضبط کردند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زاهدان ؛محمودی با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست استان موفق به کشف و ضبط محموله بزرگ پرندگان شد، ‌افزود: در راستای برنامه‌های کنترل و نظارت و ایجاد شبکه ‌گسترده اطلاع‌یابی و ایجاد انواع گشت‌های یگان حفاظت در سطح استان در راستای اهداف زیست محیطی یگان حفاظت استان پس از کسب اطلاعات به دست آمده از همیاران محیط زیست و بررسی صحت اخبار واصله و کسب مجوزهای قانونی مربوطه در یک اقدام سریع موفق شدندتعدادی پرنده کشف کنند.

وی با بیان اینکه پرنده‌های مکشوفه پس از انجام اقدامات و معاینات اولیه از قبیل بیومتری و .... تا زمان تعیین تکلیف نهایی تحویل مراکز نگهداری شد ، ادامه داد: یگان حفاظت در برنامه‌ای منسجم و هماهنگ با سایر ارگان‌های مرتبط و همسو و با ایجاد حوزه گسترده کسب اطلاعات موفق شده محموله‌ای بزرگ از پرندگان را کشف و ضبط کند‌ و در این راستا‌ یک ‌متخلف دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.