عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه درخواست استیضاح فانی در فضایی کاملا منطقی و بدور از انگیزه‌های سیاسی صورت گرفته است، افزود: مطالبه حقوق فرهنگیان بخش عمده درخواست استیضاح کنندگان است.

سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکل گیری درخواست استیضاح فانی در فضایی کاملا بدور از انگیزه‌های جناحی و سیاسی اظهار داشت: زمانیکه استیضاح کنندگان از پاسخ های فانی در کمیسیون آموزش و تحقیقات قانع نشدند، استیضاح جدی شد و گرنه هیچ دلیل سلیقه‌ای و فردی در این زمینه دخالت نداشته است.

وی افزود: کسی منکر تلاش‌های شبانه روزی فانی در آموزش و پرورش نیست اما علی‌رغم این تلاش‌ها جامعه فرهنگیان کشور معتقد است مطالبات آنها برآورده نشده است. 

سلیمی با بیان اینکه پرداختن به مقوله معیشت فرهنگیان و رفع نیازهای آنها ارتباط مستقیم با آموزش و تعلیم فرزندانمان دارد، ادامه داد: همه ما در مقابل جامعه عظیم فرهنگیان مسئولیم و با توجه به اینکه سوال از وزیر بخشی از وظایف نمایندگان به حساب می‌آید، این استیضاح هم تنها در جهت رفع مشکلات موجود این وزارتخانه پیشگیری می‌شود. 




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۰۹:۲۷ ۰۲ تير ۱۳۹۴
استیضاح فانی دردی از فرهنگیان بازنشسته بالاخص سال های هشتاد و هفت و قبل از ان دوا نمی کند آنها خواستار افزایش حقوق همانند شاغل فرهنگی خود هستند و افزایش حقوق و بودجه مربوط به دولت و مجلس می شود چرا شاهد فاصله و شکاف بین حقوق شاغلین و بازنشستگان فرهنگی هستند و سکوت می کنند چرا نباید بازنشستگان فرهنگی بالاخص بازنشستگان فرهنگی سال هشتاد و هفت و قبل از آن از حقوق و خدمات بیمه ای بیشتری نسبت به شاغلین برخوردار باشند زیرا در سنین کهولت خواستار توجه بیشتری می باشند و پیشکسوتان آن دستگاه محسوب می شوند چه قوایی فاصله حقوقی بین شاغلین و بازنشستگان همتراز فرهنگی را بوجود آورده است چرا در فکر ترمیم آن نیستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۸ ۰۱ تير ۱۳۹۴
خواهشا وضعیت نیروهای شرکتی مشخص شود بخدا 15 ماهه بهمون حقوق ندادن .....
کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد ...
استیضاح 100 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ تير ۱۳۹۴
فقط وفقط استیضاح وزیر آموزش و پرورش
Iran (Islamic Republic of)
قاسم زاده
۲۲:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
فیش حقوق یکی از بستگان که بهورز بهداشت با مدرک دیپلم هستش رو خودم دیدم،۱/۸۰۰/۰۰۰حقوقش بود،در صورتی که بنده با مدرک مهندسی معماری و هنر آموز آموزش و پرورش حقوقم ۱/۳۰۰/۰۰۰٫
Iran (Islamic Republic of)
کوشکی
۱۶:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
ما فرهنگیان استیضاح وزیر برامون مهمه ولی تا احقاق حق خود دست از اعتراض و تحصن برنمیداریم .مشکل اصلی ما تبعیض و پایین بودن حقوقه .نه چیز دیگری .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۵:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
حرف همه معلمان یک چیز هست برابری حقوق و مزایا نه اجرای رتبه بندی اما مسئولین یا به فکر رتبه بندی هستن یا میگن که 200 تومن 500 تومن به حقوق فرهنگیان اضافه میکنیم بعد هم چند ماه قبل در رسانه ها اعلام میکنن مردم هم که خبر ندارن فکر میکنن معلم ها از کارمندای دیگر حقوق و مزایای بیشتری میگیرن !!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد فرهنگی بازنشسته اهواز93
۱۴:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
نه تنها پداش پایان خدمت ما را ندادند یارانه مارا قطع کردند چرا یارانه معلم بازنشسته راقطع میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
استیضاح
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۴:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
استیضاح فقط استیضاح
آخرین اخبار