سرآسیایی: لیست بازیکنان مد نظر مرزبان در حال بررسی است

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: با توجه به لیستی که سرمربی تیم به باشگاه ارائه داده در حال حاضر در صدد هستیم تا بازیکنان مد نظر برای فصل آتی مذاکراتی را انجام دهیم.

سرآسیایی: لیست بازیکنان مد نظر مرزبان در حال بررسی استمجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم پدیده اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توانستیم برای فصل آتی نیز با مرزبان سرمربی قرارداد یک ساله به ثبت برسانیم و از همین رو در حال حاضر در صدد انجام رسیدگی به امورات باشگاه هستیم.
 
وی بیان کرد: سرمربی تیم لیست مد نظر خود برای فصل آینده را به باشگاه ارائه داده است و کارهای رسیدگی به وضعیت جذب بازیکنان در حال رسیدگی است و هم اکنون در حال بررسی وضعیت بازیکنان قدیمی می باشیم و به طور حتم طی یکی، دو روز آینده بازیکنان جدید مدنظر مرزبان جذب خواهند شد.
 
قائم مقام باشگاه پدیده عنوان کرد: زمان تمرینات تیم مشخص شده و به طور حتم تمامی این مسائل قرار است طی یک کنفرانس خبری به اطلاع عموم هواداران عزیز برسد و مطمئن باشید  که اطلاعاتی در خصوص ریز برنامه و شرایط باشگاه برای فصل آتی را ارائه خواهیم داد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار