معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: کاشان به عنوان 10 شهر برتر کنترل دخانیات کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، حمید رضا مومنیان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اعلام این خبر در همایش روز جهانی مبارزه با دخانیات که با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد گفت: شهرستان کاشان در کنار 9 شهر دیگر کشور به عنوان شهر برتر کنترل دخانیات معرفی شد.

حمیدرضا مومنیان افزود: انتخاب کاشان به عنوان شهر برتر در خصوص کنترل دخانیات در راستای اقداماتی اجرایی است که اداره ها و سازمان های مسئول شهرستان با محوریت فرمانداری کاشان عملیاتی می کنند.

وی افزود:وزارت بهداشت و درمان در پایان هر سال عملکرد تمامی نهادهای مسوول در شهرستان های کشور را بررسی تا پس از ارزیابی انجام شده شهرستانی را که وضعیت مطلوبی در شاخص های ارائه شده داشته باشد به عنوان شهرستان برتر معرفی می کند.

به گفته وی، برخورد با عرضه کنندگان قلیان و مواد مخدر از جمله اقداماتی است که شهرستان کاشان با کمک دیگر دستگاهها به خصوص نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام می دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، نقش برجسته دانشگاه علوم پزشکی کاشان در زمینه پیشگیری و کنترل دخانیات را تاکید کرد و گفت:تلاش های این دانشگاه طی چند سال گذشته نیز مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفته است.

مومنیان تصریح کرد: لوح تقدیری در همایش روز جهانی مبارزه با دخانیات به پاس خدمات انجام شده از طرف وزیر بهداشت و درمان به وی اهدا شد. 


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.