سرلشکر فیروزآبادی:

هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است/ نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان مقام معظم رهبری بسر می‌برند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است، گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان مقام معظم رهبری بسر می‌برند.

هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است/ نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان مقام معظم رهبری بسر می‌برندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، طی مراسم اعطاء درجه سرتیپ دومی که با حضور مسئولین و فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: شهر رمضان الذی انزل فیه‌القرآن، حلول ماه مبارک رمضان و عید متقین را به همه همرزمان عزیزم و به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. اعطای درجه امیری از جانب ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همکاران و همرزمان عزیز در روز اول ماه مبارک رمضان تبریک مضاعف دارد و ان‌شاءالله که جزء عبادات ماه مبارک رمضان به حساب می‌آید.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج و صنایع نظامی با هوشیاری کامل در آمادگی و تلاش شبانه‌روزی بسر می‌برند تحت فرمان ولی‌امر مسلمین، رهبر عزیز، فرماندهی معظم کل قوا و روز به روز بر آمادگی‌هایشان می‌افزایند و گوش به فرمان هستند تا در شرایط لازم به وظیفه انقلابی و اسلامی خودشان در دفاع از میهن عزیز ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های این ملت بزرگ اقدام بکنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز روزی است که همه نیروهای مسلح و بسیج و مردم باید کمربندهای خودشان را محکم ببندند و مصمم آماده اجرای فرامین و تدابیر رهبر عزیز باشند. ما در روزهای حساسی بسر می‌بریم که در پیچ تاریخی که فرماندهی معظم کل قوا تصریح فرمودند از گردنه‌های مهمش در حال عبور هستیم، بنابراین هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و بسیج و ملت بزرگوار و عشایر غیور می‌تواند نقش مهمی در موفقیت مسئولان نظام در انجام وظایفشان داشته باشند.

شهدای غواص همان‌طور که یک فرزند انقلابی ملت گفت، به موقع آمدند تا توجه ما را به اهمیت دفاع از منافع ملی و سرزمین جمهوری اسلامی و انقلاب حضرت امام تذکر بدهند و بیدار کنند و نگذارند که ما خدای نکرده در این گردنه سقوط کنیم یا در این گرداب غرق بشویم، البته ملت ایران، با هوش و باتجربه و با حماسه‌هایی که تاکنون آفریدند نشان دادند که عبور از گردنه‌ها و گرداب‌ها برای آنها سقوط و غرق شدن ندارد و با پیروزی جلو می‌روند، به خاطر اینکه راهبری این کاروان عظیم بشری به دست ولایت‌فقیه نایب امام عصر علیه‌السلام است که از جانب خداوند متعال این ملت را هدایت می‌کند. امیدوارم که ملت ایران همچنان به قله‌های پیروزی دست پیدا کنند و از موفقیت‌های خودشان سرشار از نشاط باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است گفت: منافع ملی و امنیت کشور اینچنین اقتضا می‌کند که تحت هیچ شرایطی بیگانگان و آنان که در ضدیت و دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ چیز فروگذار نیستند تحت هر پروتکل و یا توافق‌نامه‌ای با عنوان بازرسی یا دسترسی اجاز ورود به مراکز نظامی ما را نداشته باشند.

عضو شوای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: همه باید مراقب این خط قرمز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، ایران ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۱۲:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
زنده باااااااد
آخرین اخبار