قرعه مناسب منچستر یونایتد در رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس برای فصل 2015/16 امیدهای این تیم را برای کسب قهرمانی افزایش داد.

قرعه مناسب،‌شیاطین سرخ را به قهرمانی امیدوار کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لوئیس فن خال سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستر یونایتد که در اولین حضور خود در اولدترافورد به عنوانی بهتر از چهارمی دست پیدا نکرد، اکنون امیدوار است که به لطف قرعه مناسب در دومین فصل مربیگری‌اش در منچستر یونایتد با این تیم به عنوان قهرمانی دست یابد.

طبق قرعه کشی رقابت های فصل 2015/16 لیگ برتر، منچستر یونایتد در 5بازی اخر خود دیدارهای آسانی در پیش رو خواهد داشت آنها روز 16 اوریل میزبان استون ویلا خواهند بود، روز23 آوریل خارج ازخانه به مصاف وستهام خواهند رفت و پس از آن نیز روز 3 آوریل میزبان ستر سیتی هستند و بالاخره در آخرین روز مسابقات روز 15 مه پذیرای بورنمورنت تازه لیگ برتری شده، خواهد بود و البته قبل از در خانه نوریچ سیتی به مصاف این تیم خواهد رفت.

یونایتدی‌ها در فصل گذشته شروع بسیار بدی داشتند و از 5 بازی اول خود فقط پنج امتیاز کسب کردند، آنها قصد دارند فصل آینده را قدرتمند آغاز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار