دروازه‎بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: مذاکراتی با چند باشگاه انجام داده‎ام و در نهایت تا اوایل هفته آینده تیم فصل جدیدم را مشخص خواهم کرد.

بیرانوند: به زودی تیم فصل آینده‎ام مشخص می‎شود/ نفت برای موفقیت باید دست به جیب شودعلیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: یک سال دیگر با تیم فوتبال نفت تهران قرارداد دارم ولی چند تیم مدعی در صحبتی که با مدیران این باشگاه داشته‎اند خواستار به خدمت گیری من شدند که باید در این خصوص فکر کنم ونهایت تا روزیکشنبه هفته آینده باشگاه فصل آینده‎ام را مشخص خواهم کرد.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی گفت:تراکتوری‌ها بر روی من به عنوان بازیکن سرباز حساب کرده‎اند اما از آن جایی که تا چند سال آینده از معافیت تحصیلی برخوردارم این موضوع به خودم بستگی دارد که با ترک تحصیل به خدمت مقدس سربازی اعزام شده و به تراکتورسازی ملحق شوم ولی فعلا چنین قصدی ندارم.

بیرانوند در ارتباط با شایعاتی که گفته می شود ابقای علیرضا منصوریان در نفت برای ادامه حضور این دروازه‎بان در این باشگاه تاثیرگذار است خاطرنشان کرد: به هر حال علیرضا منصوریان دوست داشت سرمربی استقلال شود ولی با مخالفت باشگاه نفت این امر میسر نشد.به طور حتم ماندن این مربی درباشگاه نفت درتصمیم من برای ادامه حضور در این تیم بسیارتاثیرگذار است.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در ادامه تصریح کرد: با نتایجی که این تیم در سال گذشته کسب کرد شخصیت بسیار بالایی به دست آورده و خیلی از بازیکنان آرزوی حضور در این باشگاه را دارند.تیم نفت بعد از چندین سال با کسب هشتاد و پنج امتیاز رکورد ایران را شکست و در لیگ برتر و جام حذفی نیز نتایج فوق العاده‎ای گرفت. مسئولان باشگاه برای حفظ اسکلت تیم باید دست یه جیب شده و ستاره های خود را نگه دارند. قرارداد اکثر بازیکنان تیم به پایان رسیده و حتی بازیکنان ذخیره ما از تیم های مدعی پیشنهاد دارند. تیم نفت برای موفقیت درفصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به تمامی این نفرات احتیاج دارد و قهرمانی در این مسابقات دل میلیون‎ها هوادار ایرانی را شاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار