سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، گفت: بیمارستان شهرستان اهر جوابگوی مراجعه کنندگان نیست.

به گزارش بیمارستان شهرستان اهر جوابگوی مراجعه کنندگان نیستخبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز، دکتر حسینیه، در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهر افزود: بیمارستان شهرستان اهر 149 تختخوابی می باشد که متأسفانه در بعضی از مواقع شاهد بستری شدن بیشتر بیماران هستیم که از تخت های موجود بیشتر می شود.

وی، با بیان اینکه برای هر تخت باید 2 پرستار باشد گفت: بیمارستان شهرستان اهر 130 پرستار دارد که این تعداد جوابگو نیست.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، گفت: برای حل کمبود پزشک در بیمارستان شهرستان اهر آماده همکاری با پزشکان اعم از عمومی و متخصص هستیم.

دکتر حسینیه گفت: بیمارستان شهرستان اهر 4 آمبولانس دارد که اگر هم زمان برای مأموریت و یا انتقال بیماران به مرکز استان اعزام شوند با مشکل روبرو می شویم که عنایت ویژه مسئولان را می طلبد.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز گفت: دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب اهر برای حل مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی در کنار مسئولان بهداشت و درمان شهرستان اهر است.

شهبازپور، افزود: برای ارایه خدمات بهتر به بیماران حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر باید نیروی انسانی مورد نیاز تأمین شود و هم به امکانات جدید تجهیز شود تا در اسرع وقت به بیماران ارایه خدمات شود و از مسئولان انتظار حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر را داریم.

در این جلسه بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر نیز گفت: یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان اهر توجه به توسعه کمی و کیفی بهداشت و درمان منطقه است.

نعمتی، افزود: امیدواریم با خرید امکانات مورد نیاز و افزایش کادر پزشکی و درمانی شاهد ارایه خدمات بهتر از گذشته به مراجعه کنندگان به بیمارستان شهرستان اهر باشیم.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.