مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: اداره کل اوقاف با فرارسیدن ایام الله ماه مبارک رمضان، برای تبلیغ در امور دین اقدام به اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و مساجد استان می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، سلمان روحی از برگزاری محافل قرآنی با حضور قاری مصری طی ماه مبارک رمضان در سطح مساجد و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری از دوازدهم تا چهاردهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. 

وی افزود: مراسم جزء‌خوانی قرآن در سطح مساجد جامع سنندج، قروه و حسینیه بیجار نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به توزیع قرآن در سطح مساجد و بقاع متبرکه در طول ماه مبارک رمضان بیان کرد:  اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان درخواست 2 هزار جلد قرآن را داده است که با ارسال آن توزیع قرآن در مساجد و بقاع متبرکه انجام می‌گیرد.

وی از اجرای طرح برپایی افطار در راستای نیات واقفان در سطح مساجد استان کردستان خبر داد و گفت: طرح برپایی افطار در سطح مساجد سنندج، قروه و بیجار اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان درب هیچ کدام از مساجد سطح استان بسته نمی‌باشد، افزود:در طول این ماه یک خادم و یک امام جماعت برای برپایی نماز پنجگانه در تمام مساجد به صورت شبانه روز حضور خواهند یافت.

روحی در پایان گفت: همچنین در راستای حضور هر چه بیشتر مردم در مساجد تمام برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره اوقاف و امور خیریه استان با محوریت مسجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.