10 نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند در مرحله نخست بیستمین المپیاد غیر متمرکز و متمرکز علمی دانشجویی کشور با کسب رتبه­‌های اول تا پنجم در رشته­‌های مختلف افتخار آفریدند.

باز هم افتخار آفرینی 10 نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند در بیستمین المپیاد علمی دانشجویی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ رئیس دانشگاه بیرجند گفت: 60 نفر از دانشجویان ممتاز این دانشگاه در رشته­‌های مکانیک، آمار، علوم تربیتی، زراعت، عمران، کامپیوتر، حقوق، برق، شیمی، زیست، الهیات و زبان و ادبیات و فارسی در بیستمین المپیاد غیر متمرکز علمی دانشجویی کشور در قطب 3 دانشگاهی شرکت کردند که تعداد 10 نفر با رتبه­‌های اول تا پنجم به مرحله نهایی راه یافتند.

خلیلی تصریح کرد: در این رقابت­‌ها در بخش مسابقات غیر متمرکز در سطح قطب 3 دانشگاه­‌های کشور حسین فلاحی دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه بیرجند رتبه­ اول را کسب کرد و در رشته آمار نیز محمدحسین شیری گزیک رتبه سوم و محسن حسن پور رتبه چهارم را به دست آوردند.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: در رشته مهندسی کشاورزی ـ زراعت و اصلاح نباتات عباس یاری رتبه اول، حمید اکبری گرز رتبه سوم، محمدرضا افتخاری رتبه چهارم و فرزانه محمدین رتبه پنج را حائز شدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Hong Kong
مهناز
۱۸:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
اوکی
Hong Kong
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۵
خیلی عالی
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
تبریک و اروزی توفیق
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
با سلام
افتخار آفرینی هم دانشگاهیام قابل تحسین است...
ان شاالله همیشه موفق باشید
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
با سلام
درود بر افتخار آفرینان دانشگاه بیرجند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۴ دی ۱۳۹۴
اقا دمشان گرمممممم احسنت