مدیرکل دفتر امور شهری و شورای استانداری مازندران گفت: سرمایه‌گذاری در مدیریت پسماند شهرهای مازندران ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، محمد محمدی تاکامی با بیان اینکه موضوع زباله در این استان از دیربا به طور جدی در دستر کار مسئولان استانی قرار گرفته است، اظهار داشت: این استان بدلیل کوه و دریا در دو طرف بسته شده است و مشکل دفع زباله دارد.

وی با تاکید براینکه با حضور مسافران، 3 هزار تن زباله در این استان به هزار تن خواهد رسید، افزود: مازندران به لحاظ مراکز مسکونی به هم چسبیده و نزدیک با دیگر جاهای مراکز استان‌های کشور متفاوت است به همین دلیل تاکنون در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است.

محمدی تاکامی با بیان اینکه در این زمینه و جذب سرمایه‌گذار باید به طور متمرکز انجام شود، تصریح کرد: برای شهرهای مرکزی مناسب خواهد بود با توجه به اینکه آمل نیز در امر دپوی زباله در عمارت با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: تاکنون سرمایه‌گذاران بسیاری با اهداف‌های مختلفی به این استان آمدند که با وجود حضور این بخش‌های خصوصی زمین‌گیر شدن شهرداران استان گام مثبتی برنداشتند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورهای استانداری مازندران از راه‌اندازی شرکت دانش بنیان در این استان خبرداد و گفت: برای ساماندهی 17 شهر مازندران هیچ راه دیگری ندارد و با این زباله‌ها و شیرابه‌ها بغیر از زیان‌دهی محیط زیست استان منفعتی ندارد و با ای وضعیت 50 سال دیگر شرایط فعلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.