زن جوان به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسر دلسوزش جدا شود.

همسرم زیادی دلسوز استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم خیلی دلسوز است و من به خاطر این دلسوزی بیش از اندازه او تصمیم به جدایی گرفتم.

وی افزود:دلسوزی‌های بیش از حد شوهرم زندگی را برای هردویمان جهنم کرده و ما هر روز با هم دعوا داریم. شوهرم مرتب برای دیگران دلسوزی می‌کند و همیشه در حال خدمت به مردم است. از پول و کار خودش می‌زند و برای دیگران خدمت می‌کند.

زن حوان ادامه داد:هرکس کاری داشته باشد و یا مشکلی داشته باشد با شوهر من تماس می‌گیرد و شوهرم هم به هیچ کس نه نمی‌گوید. باور کنید خیلی وقت‌ها خودمان پول نداشتیم اما شوهرم رفته و به این و آن پول قرض داده است و از روی دلسوزی پولش را پس هم نگرفته است. وقتی اعتراض می‌کنم می‌گوید نمی‌تواند روی کسی را زمین بیندازد. بعد از 3 سال شوهرم هنوز رفتارش تغییر نکرده و من دیگر نمی توانم در کنار چنین مردی زندگی کنم.

بعد از صحبت های این زن شوهر وی به قاضی گفت: آقای قاضی همانطور که همسرم گفت مشکل من تنها این است که زیادی دلسوز هستم وقتی می‌بینم کسی در گرفتاری و مشکلات است دلم نمی‌آید به او کمک نکنم. اما همسرم اصلا متوجه نیست و مرتب حرف خودش را می‌زند. راستش من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار این زن زندگی کنم.

با پایان حرف‌های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق را کافی ندانست و این زوج را برای برطرف شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۱:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
خیلی خیلی قشنگ ورمانتیک بودآفرین
Iran (Islamic Republic of)
هنگامه
۱۳:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
عجب بهانه هايى!!!
آخرین اخبار