شهردار ناحیه 7 منطقه 2 گفت: بخش عظیمی از نخاله‌های ساختمانی در این ناحیه تخلیه و رها می‌شود که عدم توجه به این مسئله، تبعات ناخوشایندی برای شهر خواهد داشت.

یحیی رنجبران، شهردار ناحیه 7 گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به افزایش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح ناحیه 7 اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، 90 درصد اراضی ناحیه 7 را فضاهای بی دفاع تشکیل می‌دهند که با توجه به همین موضوع، بسیاری از ساختمان‌ سازان پس از بارگیری نخاله‌های ساختمانی، این نخاله‌ها را در ناحیه 7 تخلیه و رها می‌کنند.

وی افزود: در زمینه جلوگیری از تخلیه نخاله و برخورد با تخلیه گران آن، اقدامات بسیاری صورت گرفته است، اما این اقدامات کافی نبوده و همچنان این نخاله‌ها در ناحیه 7 تخلیه می‌شوند.

رنجبران در ادامه به ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل خارج بودن ناحیه 7 از محدوده شهری، در گذشته ساخت و سازهای غیر مجاز بسیاری در منطقه صورت می‌گرفت و استفاده از مصالح با کیفیت و ارزان قیمت، عواقب ناخوشایندی برای ساکنین این ساختمان‌ها به همراه داشت.

وی افزود: اما در حال حاضر روند ساخت و ساز این ساختمان‌ها به طور چشمگیری رو به کاهش است و امیدواریم در آینده به طور کلی این معضل رفع گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار