قائم مقام وزیر نفت با اشاره به تدوین سند راهبردی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: با تدوین این سند، شرایط مناسبی برای بهره مندی حوزه نفت و گاز کشور از توانمندی‌های این مرکز ایجاد می‌شود.

به گزارش حوزه نفت خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شانا، سید کاظم وزیری هامانه در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت با مثبت ارزیابی کردن جهت‌گیری و عملکرد پژوهشگاه در دو سال گذشته اظهار کرد: امیدواریم که با کمک مسئولان پژوهشگاه صنعت نفت بتوانیم این نهاد را بیش از پیش به صنعت نفت کشور و مدیران آن بویژه افرادی که در سال‌های اخیر به این صنعت پیوسته اند معرفی کنیم تا این امر به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های پژوهشگاه منجر شود.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی پژوهشگاه و تائید آن از سوی هیئت امنا اعلام کرد: انتظار می‌رود با سازماندهی و حرکت نوین پژوهشگاه، شرایط مناسبی برای بهره‌مندی حوزه نفت و گاز کشور از قابلیت‌های پژوهشگاه ایجاد شود تا به این ترتیب به جای سفارش فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی به سایر نهادهای داخلی و یا مراکز خارج از کشور، فعالیت‌های یاد شده به این پژوهشگاه واگذار شود.

سیدکاظم وزیری هامانه، قائم مقام وزیر نفت روز سه شنبه (٢٦ خردادماه) در یک بازدید چهار ساعته از پژوهشگاه صنعت نفت از پردیس‌های سه گانه، پژوهشکده‌ها و واحدهای مختلف بزرگترین مرکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار