نفر پنجم جودو ایران در بازیهای آسیایی اینچئون گفت: متاسفانه طوری برخورد می کنند که انگار جودو ارثیه شخصی برخی مسئولان است، به من راحت نگاه می کنندو می گویند از تو خوشمان نمی آید.

مگر جودو ایران ارثیه شخصی است؟!/ از تیم ملی به مسافرکشی روی آوردم!محمد جمالی ملی پوش 90 کیلوگرم جودو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: می دانم حرفهایی که می زنم به ضرر من تمام خواهد شد و مرا خراب خواهد کرد اما من از جودو خداحافظی کردم و این صحبت‌ها را می گویم چون دنبال منابع شخصی خود نیستم دلم برای بازیکنان دیگر می سوزد که متحمل ظلم می شوند.
 
وی ادامه داد: به من می گویند نظر کمیته فنی این است که در 90 کیلوگرم امیر قاسمی نژاد اعزام شود، این چه نظری است که همیشه رو در روی جمالی قرار می گیرد؟
 
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو در چشمان من نگاه می کند و می گوید ما از تو خوشمان نمی آید، برو کنار! من نمی دانم مگر جودو ارثیه شخصی است؟
 
جمالی افزود: اکنون از جودو خداحافظی کرده ام و مسافرکشی می کنم تا خرج زندگی‌ام در آید!
 
بودجه فدراسیون کجا می رود؟
 
ملی پوش 90- کیلوگرم ایران گفت: نمی دانم بودجه فدراسیون کجا می رود؟ مگر نباید هزینه ایاب و ذهاب بچه ‌های شهرستان را بدهند؟ مگر بازیکنان فیکس نباید حقوق بگیرند؟ چرا وزارت ورزش به حال و روز جودو نگاه نمی کند؟
 
وی خاطر نشان کرد: استدلال کرده اند که سبک وزن ها چون نتیجه نمی گیرند نباید مسابقه بدهند تا چه زمانی وضع باید این گونه باشد؟
ما در 66 قاسم نوری زاده و ناصر ناصری پور و بریمانلو در 73،‌وحید بنا، را داریم. دلم به حال همه هم تیمی‌هایم می سوزد، بچه‌هایی که در شهرستان با انگیزه‌ای خاص جودو تمرین می کنند و حتی پول رفت و آمدشان به اردوهای تیم ملی را هم نمی گیرند.
 
جودو ایران در ایران هم دارد محو می شود!
 
 محمد جمالی گفت: با روندی که پیش گرفته اند نه تنها در مسابقات بین المللی نتیجه نخواهیم گرفت بلکه جودو را در داخل کشور هم نابود می کنیم.
 
وی تصریح کرد: پیش از این در کلاس‌های  آموزشی جودو 70 یا 80 نفر ثبت نام می کردند اما اکنون کلاسها با 20 نفر به زور برگزار می شود کاری کرده اند که جودو ایران در داخل کشور هم کم کم محو شود.
 
به جرم اینکه برادر زاده قمی هستم هر کاری با من می کنند!
 
نفر پنجم جودو ایران در بازیهای آسیایی 2014 اعلام کرد: چون خواهرزاده امیر قمی هستم به خودشان اجازه می دهند تا هر کاری که دلشان می خواهد با من بکنند، فمی مربی قهرمان پروری است درست است که زبان تندی دارد اما به این بهانه بارها اشک من را در آورده اند من 26 سال سن دارم، مگر چند سالم است که بخواهم کنار بروم.
 
جمالی اذعان داشت: خود را با این صحبت‌ها خراب کرده اند و می دانم از من خرده خواهند گرفت اما عیبی ندارد، امیدم این است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان با حرفهایم به حال و روز جودو نظری بیفکنند و کارشناس بیاورند تا اوضاع و احوال ورزشکاران این رشته را ببینند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، جودو ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
واقعا متاسفم براشون
آخرین اخبار