معاون پارلمانی دولت با بیان اینکه استیضاح حق نمایندگان است، گفت: امیدواریم با رای مثبت مجلس در فصل تابستان که فصل برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آینده است این وزارتخانه با آرامش کامل به کار خود ادامه دهد.

امیدواریم با رای مثبت نمایندگان به فانی این وزارتخانه با آرامش  کارش را ادامه دهدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به سال پایان کار مجلس گفت: بیش از 140 طرح و نزدیک به 93 لایحه مهم در نوبت کار مجلس است و تلاشمان این است با تعامل هیئت رییسه کمیسیون‎ها و نمایندگان نیازهای قانونی کشور در رابطه با تسهیل قوانین اقتصادی مرتفع شود.

وی در خصوص استیضاح وزرا تصریح کرد: گرچه استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است اما تصورم این است که با تشکیل جلسه و هماهنگی مشکلات خارج از راه استیضاح حل شود. چرا که استیضاح وقت زیادی را از مجلس و هم دولت می‌گیرد.

انصاری‌ ادامه داد: در خصوص استیضاح آقای فانی گفت‎وگوهایی با نمایندگان مجلس صورت گرفت و توضیحاتی داده شد. امیدواریم در فصل تابستان که فصل برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آینده است این وزارتخانه با آرامش کامل به کار خود ادامه دهد و انشاء الله نمایندگان محترم رای مثبت دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار