استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیمای کشور گفت: وظایف اصلی رسانه ها اطلاع رسانی سریع، دقیق و آگاهانه به مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران  ، قاسم سلیمانی، با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه در مدیریت بحران افزود: مدیریت بسیاری از بحرانها با شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح از سوی رسانه ها، آسانتر می شود.

وی تأکید کرد: مدیریت ارشد استان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم کمک های بسیار خوبی در زمینه ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی و شفاف سازی در روند اجرایی امور به مردم انجام داده است.

سلیمانی، با بیان اینکه استفاده از نیروهای استان چهارمحال و بختیاری در سطح کشور، باید مورد توجه مسئولان ملی قرار گیرد گفت: این استان در زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص و فنی، موفق عمل کرده و می تواند مدیران خوبی را در سطح کشور داشته باشد.

معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیمای کشور نیز در این نشست گفت: توجه بیشتر به مراکز استانی صدا و سیما، در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد و برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات بخش های مختلف، برنامه هایی در دست اجراست.
حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم افزود: صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری جزو مراکز موفق استانی در سطح کشور است.

معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیمای کشور، به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.