وزیر کشور با اشاره به احتمال حضور برخی در جلوی ورزشگاه‌ها به دلیل حضور بانوان گفت: نیروی انتظامی با هرگونه تجمع غیرقانونی برخورد می‌کند.

نیروی انتظامی با تجمع‎های غیرقانونی برخورد می‎کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره به هم خوردن تجمعات حامیان دولت در سه شهر آمل، مشهد و دلیجان گفت: هیچ جا مشکلی نبوده است؛ در دلیجان اصلا دعوتی صورت نگرفته، در آمل هم هیچ مشکلی به وجود نیامده و تنها 5 نفر در جلسه بلند شدند و بعد هم مردم نشستند و مراسم ادامه یافت و هیچ مشکلی نبوده است.

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در وایبر و غیره اظهار داشت: اگر تبلیغات توسط خود افراد در هر فضای مجازی و واقعی باشد حتما به عنوان تخلف محسوب می‌شود.

رحمانی‌فضلی با اشاره به احتمال حضور برخی در جلوی ورزشگاه‌ها به دلیل حضور بانوان گفت: نیروی انتظامی با هرگونه تجمع غیرقانونی برخورد می‌کند.

وزیر کشور در رابطه با فعالیت برخی احزاب و جبهه‌ها بدون مجوز، گفت: حتما باید مجوز بگیرند اگر مجوز نگیرند و فعالیتی در حوزه سیاسی شروع کند قطعا غیر قانونی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار