علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران دلایل انتخاب لاپشانسکی به عنوان سولیست پیانو ارکستر سمفونیک تهران را مطرح کرد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، علی رهبری مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران درباره دلیل انتخاب "ماریان لاپشانسکی" به عنوان سولیست پیانو ارکستر سمفونیک تهران گفت: من به دنبال رزومه، اسم و کلک های هالیوودی در انتخاب نوازنده های ارکستر سمفونیک تهران نبودم بلکه برای من تنها، کیفیت اهمیت دارد و "ماریان لاپشانسکی" از نطر کیفیت درجه یک است.

وی ادامه داد: ایشان دو شب گذشته رسیتالی را اجرا کردند. این رسیتال از لحاظ کیفیت 35 سال است که در همین سطح و در بالاترین درجه قرار دارد. سولیست هایی که با من مانده و همکاری می کنند انشگت شمار و افرادی و معروف و نامدار چون "ماریان لاپشانسکی" هستند.

وی در انتها درباره رسیتال لاپشانسکی عنوان کرد: من برای اولین بار است که رسیتال ایشان را گوش می دادم زیرا ایشان همیشه در کنسرت ها در کنار من بوده و با من اجرا می کردند. اما باید بگویم که من برای اولین بار است که چنین صدای پیانویی، در تالار رودکی به گوش مخاطبان رسیده که آن هم به خاط تبحر لاپشانسکی در این ساز است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار