معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ابلاغ شیوه نامه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به واحد‌های استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  دکتر علایی نوین معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه شورای تخصصی دانشگاه اظهار کرد: این شیوه نامه جهت اجرا به واحدهای استانی و مراکز آموزشی ابلاغ شده و براي افزایش دقت و سرعت تصمیم گیريهای مربوط به اجرای مفاد آیین نامه آموزشی و به منظور دسترسی آسان و شفاف مراکز، مدرسان و دانشجویان در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی مهارتی به واحدهای استانی و مراکز تحت نظارت دانشگاه ابلاغ شده است. 

وی با بیان اینکه در همین راستا دبیرخانه مرکزی شورای تخصصی آموزشی دانشگاه تشکیل و آماده راهنمایی در خصوص اجرای بهینه این بخشنامه است، افزود‌: هدف از تشکیل این شوراها ایجاد یک ساختار هدفمند، سازمان یافته و جامع با وظایف مشخص شده به منظور اجرایی نمودن آیین نامه­‌ها و مصوبات ابلاغی است. بر اساس این بخشنامه واحدهای استانی و مراکز آموزش علمی کاربردی موظف به تشکیل شوراهای استانی و مراکز و دبیرخانه های مربوطه هستند.

معاونت سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع در ادامه تصریح کرد‌: همچنین این دبیرخانه مرکزی وظیفه رصد و سنجش عملکرد شوراهای آموزشی واحدهای استانی و مراکز آموزشی علمی-کاربردی را برعهده دارد که عملکرد ماهانه این شوراها به اطلاع رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه خواهد رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار