ملی پوش وزن 84+ کیلوگرم گفت: رقابت‌های انتخابی معیار برگزیدن افراد نیست و بی‌عدالتی باعث شد که ارد را ترک کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ، موسی گنج زاده کاراته کا وزن 84+ کیلوگرم که به اتفاق کیوان بابان و سعید فرخی اردوی تیم ملی را قبل از رقابت های انتخابی ترک کردند ، در این خصوص گفت : به دلیل بی حرمتی آقایان ، اردوی تیم ملی را ترک کردم چرا که به صورت خیلی واضح گفته شد که انتخابی ملاک نیست و هر کس که خودمان صلاح بدانیم در تیم ملی فیکس می شود . 

وی در ادامه گفت : آشوری به من گفت تو سنت زیاد است و ما می خواهیم به جوان‌ها فرصت دهیم، می خواهم بدانم با 28 سال سن و در اوج نشاط و نیرو و با وجود اینکه تمام مسابقاتم را با اقتدار و قاطعانه بردم و قهرمان کشور شدم و در انتخابی هفته گذشته نیز نفر دوم شدم باید کنار گذاشته شوم و ایمان سنچولی که اصلآ در انتخابی حضور نداشت باید در تیم ملی فیکس شود.

آیا این عدالت است ؟ چرا هر کاری که دوست دارند انجام می دهند و کسی جلودارشان نیست ؟

گنج زاده افزود : دباغیان در جلسه شب گذشته گفت : انتخابی برای من اصلا مهم نیست و برای من قهرمانی در مسابقات آسیایی مهم است و به همین دلیل تیمی که در آلمان حضور داشت را می خواهم و می برم . 

موسی گنج زاده گفت : زمانیکه در پیست در حال دویدن بودیم شهاب سلطانی نزدیکمان آمد و به صراحت گفت : ما 5 نفر اصلی را داریم و تنها 2 نفر می خواهیم به این تعداد اضافه کنیم . 

وی با اظهار تاسف بیان داشت : وقتی به این راحتی عدالت را زیر پا میگذارند و خیلی واضح به ما توهین می کنند ! باید چه کار کنیم ؟ این برای کسی که تمام مسابقاتش را برده غیر قابل تحمل است که نفر سومی را جایگزینش کنند که به هیچ وجه در رقابت های انتخابی حتی حضور نداشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار