آستان قدس رضوی بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی و تبلیغی در حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه های امسال آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان با محور محتوایی و توجه به نیازهای مخاطبان و جامعه اسلامی و ایرانی است گفت :در طول ماه مبارک رمضان 12 جلسه ترتیل خوانی بطور روزانه و 30 نشست قرآنی و 20 حلقه معرفت و تدبر در قرآن نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: 550 جلسه سخنرانی که240 تای آن مربوط به خانم هاست با حضور 20 مبلغ دینی، برنامه های مناجات خوانی از ساعت 12 هرشب و 1000 حلقه معرفت برای جوانان و پرسش و پاسخ با موضوع دین، نشلط و زندگی از دیگر برنامه های آستان قدس رضوی در ایام ماه رمضان است.

وی همچنین با اشاره به تولیدات آستان قدس رضوی ویژه این ایام افزود: کتاب های مشکوه، تفسیر ساختاری قرآن، رهیافت روزه و شمیم قرآنی منشر و مسابقات کتابخوانی در همین زمینه برای افراد مختلف برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: 240 برنامه برای زائران آذری، عرب و اردو زبان درنظر گرفته شده و سه نشست تخصصی نیز برای عرب زبانان اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: در شب 23 ماه مبارک رمضان بزرگترین و باشکوه ترین ترتیل خوانی برای یک میلیون نفر درنظر گرفته شده و پخش مستقیم این برنامه ها از شبکه های تلویزیونی صورت می گیرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی افزود: تنوع و جذابیت در برگزاری این برنامه ها دیده شده و حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز از برنامه های ویژه آستان قدس رضوی در شب های ماه رمضان است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.