سمنان؛

مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جوانان کشور در گرمسار آغاز شد

این مسابقات دو روزه در بخش جاده شامل تایم تریل و استقامت، با حضور 45 دوچرخه سوار از 15 استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران سمنان ، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جوانان کشور  در منطقه بنه کوه شهرستان گرمسار در استان سمنان آغاز شد.  

 این مسابقات دو روزه در بخش جاده شامل تایم تریل و استقامت، روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم خرداد و با حضور 45 دوچرخه سوار از 15 استان کشور برگزار می شود. 

رییس هیات دوچرخه سواری استان سمنان گفت: در روز اول این مسابقات و در بخش جاده به مسافت 15 کیلومتر، به ترتیب بهرام نجفی از استان آذربایجان شرقی با 20 دقیقه و 10 ثانیه و 70 صدم ثانیه مقام اول، محمد گنج خانلو از استان البرز با 20 دقیقه و 11 ثانیه و 95 صدم ثانیه مقام دوم و وحیدرضا زارع زاده از استان یزد با 20 دقیقه و 56 ثانیه و 81 صدم ثانیه مقام سوم را از آن خود کردند. 

محمود رضا گل هاشم اضافه کرد: رقابت دوچرخه سواران جوانان کشور در بخش استقامت در مسافت 60 کیلومتر در منطقه بنه کوه گرمسار در استان سمنان ادامه می یابد. 

وی تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جوانان کشور در استان سمنان، به انتخاب کمیته فنی، به اردوی تیم ملی که پس از ماه مبارک رمضان برپا می شود دعوت می شوند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان سمنان افزود: نفرات راه یافته به مرحله نهایی این اردو نیز به مسابقات آسیایی 2015 ژاپن اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.