ملت انقلابی ایران، ضمن گرامی داشت شهادت غواصان خط شکن ، مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی‌امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراسم تشییع پیکر شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 امروز با چاشنی استکبارستیزی همراه بود.

پاسداشت غواصان و خط شکنان با چاشنی استکبارستیزی
 
ملت انقلابی ایران اسلامی امروز ضمن گرامی داشت شهادت غواصان و خط شکنان غواصان کربلای 4مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.  
 
یکی از شرکت کنندگان مراسم تشییع پیکر شهدای غواص و خط شکن به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما جزو بهترین ملت های دنیا هستیم انسجام، وحدت واقتدار را در کنار یکدیگر داریم و در مقابل امپریالیسم و آمریکا می ایستیم.
 
ملت ایران امروز یکپارچه مشتی گره کرده شدند و امپریالیسم آمریکایی را به سخره گرفتند.

پاسداشت غواصان و خط شکنان با چاشنی استکبارستیزی  
 
در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص و خط شکن شعارهای بسیار زیادی ضد ایالات متحده آمریکا سرداده شد که "دشمن هر ملت آمریکا، آمریکا"، "خائن بر ملت ها آمریکا، آمریکا"، "هم پیمان صهیونیسم آمریکا، آمریکا"، "پشتیبان اسرائیل آمریکا، آمریکا"، "دشمن دولت ما آمریکا، آمریکا" و "مرگ بر آمریکا" از شعارهای اساسی این مراسم بود که ملت ایران به صورت یکپارچه و با هارمونی یک سان آن را به زبان آوردند.  
 
شرکت کنندگان در این مراسم معتقد بودند مقابله با آمریکا تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است و زیر بار ذلت نرفتند و ما هم نباید زیر بار ذلت برویم.  
 
با تشییع پیکر شهدای غواص و خط شکن عملیات کربلای 4 با توجه به این که ملت ایران عامل اصلی لو دادن این عملیات را جنگنده های آواکس آمریکایی می دانستند لذا یک پارچه خشم و انزجار خود را از امپریالیسم بین المللی مطرح کردند.  
 
بخش دیگری از این استکبارستیزی پلاکاردهایی بود که در دستان مردم دیده می شد که در آن تحریم آری تسلیم هرگز را نوشته بودند و با شعارهای این چنینی نشان دادند که از ایالات متحده آمریکا بیزارند.  
 
ملت انقلابی ایران اسلامی که در میدان بهارستان گرد هم آمده بودند با حمایت از حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب جلوه دیگری از مبارزه با آمریکا و استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظالم را به نمایش گذاشتند.  
 
گزارش از محمدزرچینی

انتهای پیام/

برچسب ها: غواص ، شهدا ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار