رئیس دیوان عدالت اداری گفت: آل‌سعود و آل‌یهود دو روی یک سکه و دو لبه یک قیچی هستند که با نام دین بدترین جنایت‌ها را در حق مردم بی‌گناه و مظلوم مرتکب شوند.

آل‌سعود و آل‌یهود دو روی یک سکه و دو لبه یک قیچی هستند

آیت‌الله "محمدجعفر منتظری" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضور خود در مراسم استقبال امروز از شهدای غواص را کمترین وظیفه در قبال شهامت‌ها و شجاعت‌های این شهدای عزیز برای یکایک ایرانیان دانست و افزود: حداقل کاری که می‌توانیم برای تجلیل از این شهدا به عمل آوریم، حضور در چنین مراسمی است.

وی گفت: مانند بسیاری از کسانی که در مراسم امروز شرکت کرده‌اند و هم چنین از نزدیک با بسیاری از رزمندگان و شهدا مأنوس بوده،‌ به حال این شهدا غبطه می‌خورم و از خداوند مسألت می‌کنم جرعه‌ای از سبوی عشق این شهدا را به کام ما بنوشاند.

رئیس دیوان عدالت اداری همچنین به اقدامات وحشیانه رژیم آل‌سعود در یمن هم اشاره کرد و تصریح کرد: آن چه در یمن شاهدش هستیم یک جنگ نیابتی تمام عیار به سرکردگی عربستان و به نمایندگی از اسرائیل و صهیونیسم است. کار عربستان به جایی کشیده که با سلاح‌های ممنوعه و غیرممنوعه به جان مردم بی‌دفاع یمن افتاده است و بی آن که شرم کند، خود را در این کار محق می‌داند.

منتظری تصریح کرد: آل‌سعود و آل‌یهود دو روی یک سکه و دو لبه یک قیچی هستند که وقتی با هم عمل می‌کنند پر مقاومت را می‌چینند و تلاش می‌کنند به نام دین بدترین جنایت‌ها را در حق مردم بی‌گناه و مظلوم مرتکب شوند اما دیری نخواهد پایید که عربستان رسوا شده و با فضاحت تمام از یمن خارج خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تشییع ، شهدا ، منتظری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۲:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
اینها روایتها از یمن را شنیده اند به وحشت افتاده اند اجداد اینان با خیانت به رسول خدا و تماسهای پنهان با یهودی ها ضربه هایی را به اسلام زدند که تا حال هم قابل رویت است این دیگر عجیب نیست که هواپیمای اسراییلی بال در بال هواپیمای عربستانی به بمب باران یمن که رسول خدا مردمش را بسیار دوست داشت مشغولند.خداوند بحرمت ولیش بقیه الله الاعظم این طایفه و درخت ملعونه را نابود کند و به جهنم واصل نماید
آخرین اخبار