وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه توصیه‌های آیت الله موحدی‌کرمانی برای به وحدت رسیدن اعضای جریان اصولگرایی حائز اهمیت است، گفت: در حال حاضر اصولگرایان با یکدیگر رابطه خیلی خوبی دارند و تعامل آن‌ها بسیار امیدوارکننده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره چگونگی وجدت میان اصولگرایان اظهارداشت: در حال حاضر اصولگرایان با یکدیگر رابطه خیلی خوبی دارند و تعامل آن‌ها بسیار امیدوارکننده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خلائی برای هدایت اصولگرایان وجود ندارد، اظهار داشت: تا بزرگان نظام و جامعتین حضور دارند و جامعه اصولگرایی را از هدایتهای خود بهره‌مند می‌کنند هیچ خلائی در این زمینه برای نیروهای ولایی، انقلابی و مردم وجود ندارد.

وزیر سابق آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه رسالت بزرگ ما در جبهه یکتا این است که کمک کنیم تا اصولگرایان بیش از پیش در کنار یکدیگر قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: توصیه‌های آیت الله موحدی‌کرمانی برای به وحدت رسیدن حائز اهمیت است لذا باید قدری از خودمان بگذریم و به نظام، کارآمدی و حل مشکلات مردم فکر کنیم چرا اگر این ویژگی‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم در کنار هم قرار بگیریم و از این طریق کشور را بسازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار