عضو جبهه یکتا، مهم‌ترین مسأله در انتخابات مجلس دهم را حضور گسترده مردم دانست و گفت: مردم مانند همیشه در صحنه انتخابات پرشور حضور می یابند.

محمد عباسی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اصولگرایی یک گفتمان ارزشی است، اظهار داشت: اصولگرایی یک تفکر بوده و منحصر به یک فرد نیست لذا جمع کثیر اصولگرایان می‌توانند به صورت همگرا و وحدت‌بخش به وظایف اصولی خودشان عمل کنند.

عضو جبهه یکتا با بیان اینکه همگرایی مهم‌ترین مسأله برای حضور اثرگذار در انتخابات است، تصریح کرد: انسجام و همگرایی از مهم‌ترین مسائل بوده و همیشه در نظام اسلامی ضرورت داشته است، البته در این برهه از زمان بیشتر مورد تأکید است.

وزیر سابق ورزش و جوانان در ادامه، مهم‌ترین مسأله در جریان انتخاب نمایندگان مجلس دهم را حضور گسترده ملت ایران دانست، ادامه داد: مردم باید مانند همیشه طبق وظایف انقلابی‌شان در صحنه بصورت پرشور حضور یابند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تفکرها در مجلس دهم به عنوان اکثریت حضور خواهند یافت، بیان کرد: هر کدام از جریانات و عقاید به تناسب خدمت و زحماتی که کشیده‌اند، می‌توانند در آینده ایران اسلامی ایفای نقش کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار