وزیر کشور دولت قبل با بیان اینکه اصولگرایان در اصول و مسائل اساسی با یکدیگر اشتراک نظر دارند گفت: همگرایی بین اصولگرایان ایجاد شده و روز به روز هم بیشتر خواهد شد.

مصطفی محمدنجار در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکل‌گیری جبهه یکتا اظهار داشت: اعضای تشکیل‌دهنده جبهه یکتا دارای تجربیات خوبی در مدیریت هستند و می‌خواهند این تجربیات را مدون کرده و در اختیار مردم و نظام اسلامی قرار دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصولگرایان با چه سازوکاری می‌توانند میان خود وحدت ایجاد کنند، گفت: همگرایی بین اصولگرایان ایجاد شده و روز به روز هم بیشتر خواهد شد و امیدوارم در آینده در جایگاه رهبری اصولگرایان خلائی وجود نداشته باشد.

محمدنجار با بیان اینکه اعضای جریان اصولگرایی در اصول و مسائل اساسی با یکدیگر اشتراک نظر دارند، گفت: همگرایی بین اصولگرایان ایجاد شده و روز به روز هم بیشتر خواهد شد.

عضو جبهه بکتا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پیش بینی شما از مجلس دهم چیست، بیان کرد: مردم با تجربیاتی که از ادوار گذشته دارند، مطمئناً با هوشمندی تشخیص خوبی خواهند داشت و در نهایت افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجار ، احزاب ، ائتلاف ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار